Veelgestelde vragen Bankzaken

De meest gestelde vragen van Koos Rook Financiële diensten vindt u hier.

Mocht uw vraag er niet tussen staan of wilt u verduidelijking? Neem dan contact met ons op.

Waarom RegioBank

RegioBank is al ruim 100 jaar de bank bij in de buurt met een vertrouwd gezicht. Onze Zelfstandig Adviseurs zijn uw vaste aanspreekpunt voor al uw financiële zaken. Zo kunt u vertrouwen op deskundig advies, dat past bij uw persoonlijke situatie.

Hoe kan ik een betaalrekening openen bij de RegioBank?

Als u kiest voor onze Plus Betalen betaalrekening, onze meest gekozen betaalrekeing, dan kiest u voor een complete bankrekening. Een bankrekening die al vijf jaar op rij de hoogste waardering krijgt volgens de Consumentenbond. En u bepaalt zelf hoe u uw geldzaken regelt: via onze Mobiel Bankieren app, thuis via Mijn RegioBank of met hulp van uw Zelfstandig Adviseur in de buurt.

Wilt u een rekening openen? Eén van onze Zelfstandig Adviseurs helpen u graag.

Hoe kan ik een spaarrekening openen bij de RegioBank?

Wij hebben keuze uit diverse spaarrekeningen, voor uzelf of uw gezin. Wij helpen u graag bij het kiezen van de best passende spaarrekening.

Hoe kan ik overstappen naar RegioBank?

Fijn dat u interesse heeft om klant te worden bij RegioBank. Wij helpen u graag bij uw overstap. Overstappen naar RegioBank is heel eenvoudig. En uw Zelfstandig Adviseur staat altijd voor u klaar om u te helpen als u daar behoefte aan heeft. Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar onze website.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Wilt u uw persoonlijke gegevens wijzigen? Dat regelt u eenvoudig zelf in Mijn RegioBank. Goed om te weten: u kunt een adreswijziging 90 dagen van te voren opgeven.

Ik wil een nieuwe betaalpas aanvragen

Is uw betaalpas beschadigd, verloren of gestolen? Of heeft u een extra betaalpas nodig bij uw gezamenlijke rekening? Dan kunt u een nieuwe betaalpas aanvragen.

U kunt uw (extra) betaalpas op verschillende manieren aanvragen.